jag är iallafall nere..

Livet är som en berg-och-dalbana, det går både upp och ner.

Fattar inte egentligen att det är sant. Skall jag faktiskt måsta bli sjuk såhär två dagar före min födelsedag?! OK, sjuk är kanske lite väl att ta i men denhär jäk*a flunssan tar KÅL på min energi! suck..
Som ni förstår är mitt humör verkligen ej på topp då jag har flunssa, but then again vems är?

Vappen gick som den gick, dvs. i korthet så överlevde jag den. På valborgsafton var vi till Vårdberget i Åbo, kom hem med 00.15 bussen till Pargas och gick till "kämppän" och lyssnade när foppo satt och spelade gitarr för oss. Helt ljuvligt sätt att vira valborg! fast vi alla var utan röst dagen efter..
Blev helt beroende av Mumford and Sons - Little Lion Man DEN ÄR BARA SÅ BRA. lyssna på den!
Lördan fortsatte vi att korka öl tillsammans med några andra Pargasbon, grillning + runda med Bennys bil på malmen... Där var min vapp! bilder kommer kanske senare.


sjuka betty sitter och dricker svartvinbärste. känner sig alltid lika nätt när man är sjuk..

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv; Tack fö hjälpen ;> Ha däremot försöka på "Brun utan sol" men ja blev bara fläckig :O Har du nå bra tips på nån bra sån som ger en fin färg? ;>

2010-05-05 @ 19:56:02
URL: http://ionas.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv; Okej ;p e finns ju itt direkt några kosmetologer i närpes va jag vet av.. Men ja ska väl test igen att använd brun utan sol :>

2010-05-06 @ 06:37:51
URL: http://ionas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0