fail fail fail fail

... min vecka börjar otroligt bra då jag glömt alla mina anteckningar och allt mitt material hemma som jag dock skulle behöva till alla mina 6 st prov på dessa tre dagar jag ännu är i skolan. Märkte även just när jag kom ut från duschen att mitt hårserum och min bodylotion blev hemma. Hoppas solkrämen fungerar lika bra..
Ja, dvs jag tog alla möjliga lite mera onödiga visserligen.. saker såsom min födelsedagspresent och skumppa, men jag får fira min sista dag hit i pargas på en evighet. Allt är bara så j*vla förvirrande.. förbannade naistenmies! förbannade jag som bara måsta gå och texta med nån. förbannade klasskamrater som tror att jag har något på G med alla. förbannade SÖNDAG. förbannade hår som bara måsta se ut som en kråkbo med en utväxt på minst 15cm när vissa personer kör förbi. Förbannade saldogräns. Listan skulle kunna bli hur lång som helst. Men bara för att spara på era ögon och för att ni inte skall behöva läsa så mycket CRAP klipper jag av den här.
Ja och nej, jag har ej på G med någon. praktiskt taget.. eller vafan vet jag egentligen det är ju ett rykte som går runt. Det är kul med lite utmaning men JIISUS vad en kille kan vara svår att läsa imellanåt.. eller jag trodde inte det var möjligt men TYDLIGEN.
Kort och sakt. Jag får NERVFEL!

och betty avslutar denna blogg med att fortsätta fundera och försöka minnas vad vi skrivit på fysiktimmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0