tibax med världens snabbaste internet.. så deprimerande!

Tjena alla! Kom just hem med en Antto från Åbo tillsammans med Micci, Jamiina, Mathias, Robin. Hamnade ju såklart sitta i Jamiinas famn eftersom vi var en för mycket. Naughty naughty!

Kom tidigare idag med kl 17 tåget till Åbo och styrde oss mot Ringos lägenhet tillsammans med Onni. Tyvärr tog vi ett litet stop vid Hesburger och jag köpte franskisar & majonäs. Mums mums! Förutom att jag nu har j*kligt sjukt i magen. Ni vet jag och skräpmat = kasta upp.

Fick just även höra att två av mina väldigt nära kaverin hoppar av skolan. How nice is that? Självklart så hade de inget intresse för den linjen och trivdes inte så hemskt mycket i sin skola. Funderar även om jag faktiskt kommer att fortsätta i denna klass i 3 år? Får se hur det går men jag vill helst bli turisttjänsteman men fundera på att ta den efter dessa 3 år dock på vuxenutbildning 1,5 år.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Aiai de ju synd, vaffö vill ingen de då:(? :D

Den var nog bra!

2010-04-06 @ 13:09:17
URL: http://christofferholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0