oops..

Veckoslutets slutsats.
- vänsterhand uppskrapad
- stort blåmärke på högerarmbåge
- stort blåmärke på högra låret
- förfärligt blåa knän
- vänster knä uppskrapad
-blåmärke på högerhand

Såhär går det till när jag går NYKTER på en fest.

Nu sitter ni antagligen och funderar vad i h*lvete har jag hamnat i för slagsmål men nejdå, jag sysslar inte med den hobbyn. Mina planer var att va nykter hela v-slutet men jag gick endå till Talon som sällskap åt Hanna. Jag hade absolut ingen alkohol med mig men sedan började alla tycka så synd om mig och BOKSTAVLIGEN hälla i mig öl osv.
Sedan kommer min kusin Andreas dit och skall supa med mig med hans brännvin. Jag+brännvin= diudiu.
Sedan åker jag ner till byn med Rasso och då skall Matti, Andreas fortsätta supa med mig. I vilket fall som helst så hade jag tydligen varit jätte söt i bilen påväg bort från Talon enligt alla med mitt babbel.



Nu är jag då tibax i Pargas @ nation och ser på filmen How to train your dragon.  Gillar ej så mycket animerade filmer men denna var faktiskt väldigt intressant! Passar bra även för äldre människor.
Men nu skall denna lilla skadade fröken gå och lägga sig. Har imorgon gymnastik kl 10-12 <3
see you guys tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0