mina tankar om mopedbilar.

Alla har väl alltid dendär /dedär otroligt irriterade "lådbilarna" dvs mopedbilar som alltid snurrar runt i byn/stan.
Visserligen har de väl några bra egenskaper som tak överhuvud om man t.ex. jämför med en vanlig moped.
Tyvärr är mina tankar absolut inte desamma.. Jag menar, alla ungdomar kör runt i dem med värsta "basen" fixad och lyssnar på DUNKA DUNKA musik.

Men vadå? Är man faktiskt så tuff när man kör i en moped som är uppfunnen till invalider som inte kunde köra vanliga mopeder?
Tänk igen mina vänner.. ni kör med en hastighet på ca 40km/h. (Om ni såklart inte har trimmat den) I en minibil med värsta dammsugar ljudet eftersom ni så DRÖMMER om att få en riktig bil.

OBS. Detta är ju förståss inte menat som något illa till de med mopedbil men ibland funderar jag, vet ni egentligen vad det är ni åker i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0