jag och matematik går inte ihop.

addera mig och matematik så får du slutsatsen fail. Hade idag två sista timmarna (kl 14-16) matta. Ni kan ungefär förstå hur bra jag var. Rent ut sakt så SUGER jag på matematik.
Lider väl av något värre dyslexi liknande med siffror. Ni förstår.. Jag säger ett visst tal men så skriver jag endå inte ner det talet utan något helt random. Verkar inte heller kunna tabellerna så galant mer eftersom det alltid hoppar en siffra hit eller dit. ja är totalt värdelös.



Förresten tror jag att jag måste hitta på nånting nytt att blogga om. Kanske mitt sarkastiska liv? Iallafall orkar jag inte faktiskt skriva om några plagg. Kanske mina favorit nångång. But de ser man med tiden..

Kommentarer
Postat av: Christoffer

haha:D neinei..

2010-04-08 @ 11:54:27
URL: http://christofferholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0