finlands stolthet

Idag har jag haft min första dag av Allmänna ämnen. Hade två första timmarna gymnastik och då spelade vi innebandy och volleyboll i slutet. nowadays i <3 innebandy!
Efter det blev det två timmar matematik med bråk och allt annat skit..  Och två sista timmarna FINSKA! Gick hur det gick. Såklart har vi finska ordförhör imorgon.
Var även idag och kikade på en liten övningslokal. Säger bara att det såg ut som värsta pojklyan.. :D

Som de flesta av Finlands kvinnliga befolkning satt jag och tittade på dokumentet om Scandinavian Hunks. jag säger bara som de som alla andra tänker...grrrraau!
Här nedan har vi en bild på 4 st av medlemmarna.




Kommentarer
Postat av: Christoffer

Hehe nå inget gämnfört med de där sliskiga sakerna som du har där på bilden;D

2010-04-07 @ 15:10:26
URL: http://christofferholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0